با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ باید در عمل به دغدغه خاطر معیشتی فرهنگیان و نیازهای آنها رسیدگی کرد
زیارت عاشورا

به نقل از ایرنا نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف اصلی نمایندگان مجلس با همکاری سایر دستگاه ها و مسوولان در عمل تامین نیازها و حل مطالبات فرهنگیان است.

به نقل از ایرنا محمد صالح جوکار روز پنجشنبه در دومین جلسه هم اندیشی فرهنگیان استان یزد افزود: خوشبختانه طی سال های اخیر توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزون بر 20 قانون نظارتی ، بودجه و پژوهش ویژه آموزش و پرورش در مجلس مصوب شده است .

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: شغل و کار معلمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار حساس ، تعیین کننده و اثربخش است .

جوکار گفت: همفکری ، برنامه ریزی و مشارکت بین دولت و مجلس شورای اسلامی در تدوین برنامه های راهبردی و کلیدی از مهمترین راهکارهای حل و فصل مشکلات فرهنگیان در استان یزد و کشور است .

وی اظهار داشت: باید با برگزاری جلسات مختلف و همفکری و هم اندیشی برای رفع دغدغه های فرهنگیان و حل و فصل نیازهای آنها بیش از گذشته اقدامات لازم را انجام داد .

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در عمل به دغدغه خاطر معیشتی فرهنگیان و نیازهای آنها رسیدگی کرد تا شاهد تقویت انگیزه آنها در این عرصه مهم باشیم .

جوکار در ادامه با اشاره به اهمیت همدلی تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اجرای طرح تحول سلامت ، پیگیری موضوع مسکن ویژه فرهنگیان، ارتقای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی و همچنین بیمه تکمیلی را از جمله اقدامات در دستور کار مجلس شورای اسلامی ویژه فرهنگیان ذکر کرد .

وی گفت: توجه به فرهنگیان توجه به نسل جوان و عرصه خطیر تعلیم و تربیت است و باید همواره مورد عنایت خاص قرار گیرند که یک وظیفه محسوب می شود .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 28 تير 1394برچسب:, | 10:20 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |